יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

ניירות לכרטיסי ביקור – האפשרויות המובילות


בעלי מקצוע רבים הבוחרים להציג את עצמם באמצעות כרטיסי ביקור, מתלוננים על איכות נייר ירודה, שמתבלה בקלות, מקבלת מראה ישן בתוך זמן קצר ומקנה מראה חובבני וזול. ואכן, בין שלל סוגי הניירות לכרטיסי ביקור הקיימים, ישנם לא מעט בעלי איכות בינונית ואף פחות מכך. מנגד, סוגים רבים יבטיחו לכם איכות לאורך זמן. אז בואו נראה מי בצד של הטובים ומי לא ממש.

נייר כרומו


ברשותכם נפתח ב"קלאסיקו" של עולם ניירות כרטיסי הביקור – נייר הכרומו הנפלא, אשר מציג מרקם חלק ונקי, גוון לבן המתאים לסוגים רבים של בעלי מקצוע (ביניהם רופאים, עורכי דין וכלכלנים), עבה במיוחד ולפיכך בעל בלאי נמוך מהממוצע. מומלץ לשלב נייר מסוג זה עם למינציית מט. בשורה התחתונה, אתם זוכים בכרטיס ביקור העשוי מנייר נפלא, בעל עמידות גבוהה ובמחיר נמוך במעט מהממוצע. כדאי ומשתלם בהחלט.

נייר בד לבן


נמשיך עם הנייר שמייצג שמרנות ויוקרה יותר מכל אחד אחר (ולכן נחשב אהוב נפשם של רואי החשבון, עורכי דין ובעלי מקצועות חופשיים נוספים) - נייר הבד, המגיע לרוב בצבע לבן ובעל עיצוב-פסים בצורת שתי וערב. זהו נייר קלאסי, ותיק וטוב, המייצג בכבוד קשת רחבה של תחומי עיסוק, תוך שמירה על סטנדרט גבוה ורמת בלאי מעולה. מחירו ממוצע ולא יקר יתר על המידה.

נייר נטול עץ מולבן


נעבור לנייר ה"צעיר", המעוצב, ה"חצוף" והדינאמי – נייר נטול עץ מולבן, שהפך לסמל המסחרי הבלתי רשמי של אנשי היי טק, יזמים, ומעצבים שמחפשים כרטיסי ביקור מקוריים וייחודיים. מדובר בסוג נייר חדשני, עבה, בעל עיצוב נקי ומדויק. הוא מהווה בסיס נהדר לסוגי גרפיקות "צועקות" בעלי צבעים רבים, עזים ובוהקים. נחשב לאיכותי ואהוב גם על אנשי חיי לילה, מכוני ספא, קוסמטיקאיות ועוד. מחירו מעט מעל הממוצע.

נייר אקווורלו קרם


ונסיים בקרם דה-לה קרם – נייר האקוורלו קרם, בעל העובי הבינוני והאופי המעולה. נייר זה מושלם עבור כרטיסים הכוללים גרפיקות צבעוניות המכילות תמונות; זהו נייר ייחודי, אך בצורה טבעית ולא מתאמצת. הוא נחשב לפופולארי בתחומי הטיפוח, הגרפיקה והעיצוב, אך לא רק. מחירו מעט מעל לממוצע, והוא בהחלט שווה כל שקל.

ולסיום, מילה על איכות הסביבה. על מנת לוודא שבמהלך תהליך ייצור הנייר שלכם לא חלה פגיעה שאינה הכרחית בסביבה, העדיפו כרטיסי ביקור אשר עשויים מניירות בעלי תו התקן FSC, אשר קיים בשני סוגי הניירות האחרונים שהוצגו לעיל. כך תזכו בכרטיס ביקור משודרג אשר משתלב בצורה נהדרת גם עם איכות הסביבה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה