יום חמישי, 21 במאי 2015

סוגי נייר לכרטיסי ביקור – סקירת שוק


מרבית האנשים העומדים בפני הוצאת כרטיס ביקור אישי / עסקי, ירכזו את מירב תשומת הלב שלהם בעיצוב הכרטיס – כיתוב חכם ומדויק, גרפיקה נחוצה ומושכת ומראה כללי מקצועי וראוי. אך מה לגבי סוג הנייר עליו אתם מדפיסים את כרטיס הביקור? זה אולי נשמע לכם כמו אלמנט זניח, אבל אורך החיים של כרטיסי הביקור שלכם הוא ממש אינו עניין של מה בכך. סוג הנייר, אפוא, הוא הגורם המשפיע ביותר על עניין זה. אלו סוגי נייר קיימים בשוק? להלן סקירה מקוצרת.


כרטיסי ביקור – סוגי נייר מומלצים


כיאה לאלוף הבלתי מעורער, נפתח בנייר הכרומו המפורסם, ששולט ביד רמה בשוק כרטיסי הביקור בישראל ובעולם. עם איכות גבוהה המתבטאת בצבע לבן, מרקם חלק, עובי בינוני, ותצורה כללית המשדרת איכות בגובה העיניים, לא תוכלו לטעות עם הכרטיס שכובש אלפי אנשי עסקים בכל יום. סוג נייר זה משתלב נפלא עם גימורי למיניציה מט, אך גם גימור מבריק נראה נהדר על גביו. לא זול אך לא יקר יתר על המידה, ובהחלט שווה את הכסף. בקיצור – קלאסי ומושלם.

כעת נעבור לסוג הנייר החביב על עורכי הדין, רואי החשבון, הרופאים ובעלי מקצועות יוקרתיים נוספים בישראל – נייר בד לבן. במילה אחת – יוקרה. בשתי מילים – איכות ויוקרה. כרטיס ביקור מנייר כזה יהיה בעל מרקם פסים ייחודי בצורת שתי וערב. צבעו הלבן ייחודי ובולט, ומשתלב בהרמוניה מופלאה עם גרפיקה דו/תלת צבעית. מהווה קרקע מושלמת להצגה עצמית נפלאה שלכם, של העסק שלכם ושל כל מה שעובר ביניהם. יקר מעט ממרבית הסוגים.

הגענו לילד השובב והפרוע של עולם כרטיסי הביקור. קבלו בהצדעה את הנייר נטול העץ המולבן. התכונה הבולטת ביותר שבו היא צבעו הבוהק ממש בגוון לבן חד. צבעים חזקים הולכים יד ביד עם הלובן המבריק שלו, מה שמאפשר קשת רחבה של גרפיקות בולטות ואמיצות במיוחד. נייר זה חביב במיוחד על אנשי ההיי טק, העיצוב והיזמות, או במילים אחרות – כל "הילדים הרעים" של התעשייה והיצירה בישראל. פחות מומלץ למקצועות בעלי גישה רשמית ורצינית נדרשת. עלות: בינונית. שווה כל שקל.

ולסיום אי אפשר שלא להזכיר את כרטיס הביקור האהוב ביותר על כדור הארץ עצמו-  זה העשוי מהנייר האקולוגי הידידותי לסביבה, אקוולו קרם. כשמו כן-הוא – בצבע קרם שמשדר יוקרתיות ורוגע. אם בראשכם עומדת גרפיקה צבעונית המכילה רקעים שונים ותמונות, הרי שזהו הנייר המושלם עבורכם. נחשב לבעל עלות בינונית-גבוהה ועמידות גבוהה.

ניירות נוספים שכוחם עולה בשנים האחרונות עבור יצירת כרטיסי ביקור: נייר הטקסטורה (מראה יוקרתי, מחיר גבוה, מתאים לצבעים וסוגי גרפיקה ספציפיים), נייר ממוחזר (ידידותי לסביבה, איכות: בינונית, לעיתים נמוכה. זול, אורך חיים בינוני) ועוד.

קנייה נעימה!



ברקוד QR , כרטיסי ביקור בפנקס , ניירות , עיצוב כרטיסי ביקור ,www.haveacard.co.il , דפוס דיגיטלי תהליכי ייצור נייר , מה זו למינציה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה