יום שני, 21 בספטמבר 2015

עיצוב כרטיסי ביקור – דגשים חשובים



הם הפנים של העסק שלכם. הם אלו שיוצרים את הרושם הראשוני אצל הלקוחות הפוטנציאלים שלכם. במקרים רבים, הם הגורם העיקרי לפיתוח והקידום העסקי שלכם. אלה הם כרטיסי ביקור, גבירותיי ורבותיי. אלמנטים ששום עסק או אדם המעניק שירותים לא יכול להרשות לעצמו לוותר עליהם. בשורות הקרובות נגלה לכם כיצד לעצב בחוכמה את אותם כרטיסים- מה כדאי לעשות וממה רצוי להימנע? מוכנים? יצאנו לדרך!

התאמת הכרטיס לתחום העיסוק והבדלתו מכל השאר


הנקודה עימה נבקש לפתוח היא נושא התאמת הכרטיס לתחום העיסוק, לאופי העסק או החברה ולמסר אותו אתם מעוניינים להעביר. טעות מרה יהיה לראות כרטיס ביקור שהרשים אתכם ולהעתיק אותו, בקווים כלליים. הרי מה שטוב לשרברב או מדביר, לבטח לא יתאים לרואה חשבון או עורך דין מקרקעין. ההתאמה לרוח הכללית חייבת להתקיים בכל האספקטים העיצוביים (נייר, צבעים, לוגו, הדפס אחורי וכו') והמילוליים. הדגש השני בחשיבותו הוא כל נושא היצירתיות, המקוריות והשוני. אל תתפשרו על כרטיסי ביקור שנראים בדיוק כמו עשרת הכרטיסים הקודמים והבאים שהלקוח שלכם יזכה לקבל. חשבו מקורי מבחינה עיצובית, רעיונית. לוגו ייחודי, צבעים מושכים, מסר קליט וחד. הדרכים רבות.

הפרטים על הכרטיס עצמו


הדגש הבא בו בחרנו הוא כל הנושא של רושם ראשוני והאלמנטים המשפיעים עליו. בכל הקשור לעיצוב כרטיסי ביקור ישנם מספר פרמטרים חשובים שיכולים לעשות עבורכם את כל ההבדל:
סוג הנייר: לא צריך יכולת אבחנה חדה כדי לזהות כרטיסי ביקור העשויים מנייר זול ופשוט. הימנעו מכך. הרושם הרע שהם יוצרים לא ניתן למחיקה, שלא נדבר על אורך חייהם הקצר.
חוסר צבע: אם ברצונכם להכניס לדיכאון את הלקוח הפוטנציאלי, בחרו בכרטיס לבן עם כיתוב שחור וללא כל אלמנט צבעוני. תחושת הBEEN THERE, DONE THAT תשתלט עליו ברגע, היישר לזרועותיו של בעל העסק הבא.
מלל יתר: הימנעו ממסר ארוך, מגושם ולא אחיד. על הכרטיס להכיל 5-9 מילים לכל היותר. בלי מחמאות עצמיות מרובות. מי אתם ומה אתם מציעים ללקוח. זה הכל.
הויזואל: כל מה שלא מילולי בכרטיס. על הלוגו להיות מקצועי ומרשים; תוך שימוש בתמונות בעלות רזולוציה גבוהה; שמירה על "בליד" (שטח נקי) בשולי הקובץ; ועוד.

התייחסו בשיא הרצינות לכל נושא ההכנה והעיצוב לכרטיסי ביקור. השקיעו זמן, מחשבה וכסף בעיצוב כרטיס מקצועי וחכם. אל תהססו להתייעץ עם מביני עניין, וכמובן, אל תשכחו לחלק אותו כמה שיותר... בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה