יום חמישי, 21 במאי 2015

כרטיס ביקור עם הבלטה – העתיד העיצובי העסקי שלכם


ברוכים הבאים לעולם המחר של כרטיסי הביקור בעולם – כרטיסים עם הבלטת דפוס. בעולם הגדול הדבר כבר נפוץ במיוחד, ואת יתרונות הטכנולוגיה מנצלים מידי יום מיליוני בעלי עסק ומקצוע. גם בישראל מתחילים להבין את החשיבות העצומה של כרטיס ביקור ייחודי שכזה וההזמנות מבתי הדפוס השונים צוברות תאוצה. להלן כל המידע על כרטיס הביקור המוצלח מכולם.

כיצד נראה כרטיס ביקור עם הבלטה?


כרטיס ביקור עם הבלטה כשמו כן-הוא: כרטיס אשר הגרפיקה/המלל המודפס עליו הינו בולט מעבר לדף הכרטיס, כך שניתן ממש להרגיש אותו. הוא מכונה גם "כרטיס על בלט" ויתרונותיו טמונים במראה היוקרתי, הייחודי והמרשים שלו (שכפועל יוצא מכך, עשוי לגרום לאנשים רבים לבחור בכם על פני מתחריכם, ובכך להכניס לכם עבודה וכסף(.

כיצד מבוצעת הדפסת ההבלטה?


להדפסת-בלט מספר טכניקות בולטות אשר פותחו בעשור האחרון. אחת הפופולאריות ביותר בישראל (פיתוח מקומי) מכונה "הבלטת לכה סלקטיבית" ונעשית על ידי הזרקת שכבת לכה של ממש. הטכנולוגיה מתאימה גם לניירות ללא למינציה ונהנית מיתרונות נוספים רבים: תהליך פשוט, מהיר וידידותי לסביבה; אפשרות לקבל מראה סופי עוד לפני תחילת התהליך; ניתנת לביצוע בשני צדדי הכרטיס ללא שקע בצד הנגדי; מאפשרת יצירת אפקטים מרשימים ומושכים באמצעות אלמנטים של הבדלים בגובה ובטקסטורה; ועוד.

אלו סוגי ניירות מתאימים לכרטיסי ביקור עם הבלטה?


בהדפסת כרטיס ביקור עם הבלטה, חשוב לבחור בסוג נייר איכותי, שכן נייר פשוט עלול להוביל לתוצאה בינונית ואף פחות מכך. על הנייר להיות כמה שיותר אטום לספיגה, כשברשימת הניירות הללו ניתן למצוא את נייר הטקסטורה המרשים, נייר הפנינה הייחודי ואת נייר הכרומו האהוב במיוחד. דעו כי לאיכות ההדפסה יש קשר ישיר גם עם צפיפות רשתות התמונה (תמונה מורכבת מרשתות קטנות – פיקסלים): ככל שהצפיפות גבוהה, כך תצא התמונה/המלל בולטים יותר.

אזהרה קצרה לקראת סיום – כמעט כלל המעצבים הגרפים ממליצים לא "להשתגע" עם כמות הטכניקות, החידושים והריגושים שמציע העולם הגרפי של כרטיסי הביקור. זכרו שלעיתים קרובות מינימליסטיות מנצחת, ויותר מדי עלול להרוס. אז צרו בידול נהדר באמצעות הבלטה אך אל תשכחו להישאר צנועים בעיצוב ולא להגזים בעיצוב “עמוס” מדי של הכרטיס. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה