יום חמישי, 21 במאי 2015

כרטיסי ביקור – צבעים מומלצים


צבעים, רבותיי, צבעים. אחת מנפלאות הבריאה הגדולה מוצאת את ביטוייה בכל פריט ואלמנט בחיינו, אז למה לא גם בכרטיסי הביקור שלכם? בשורות הקרובות נספר לכם על כל מה שחדש בתחום וכיצד ניתן לעצב כרטיס ביקור לתפארת. מוכנים? יצאנו לדרך!

חשיבות הצבעים בעולם כרטיסי הביקור


לפני שנספר לכם כיצד כל צבע משפיע בתת מודע על האדם הישראלי הממוצע (לצבעים השפעה שונה בתרבויות שונות), כדאי שתהיו ערים לגולת הכותרת – בחירת צבעים, במיוחד בהקשרים עסקיים-מכירתיים (וכרטיס ביקור הוא בהחלט ניסיון מכירה עצמית שלכם ושל המוצר/עסק שלכם) היא לא רק עניין של "יפה", “מתאים", “מושך", אלא עניין שהשפעתו עצומה במיוחד, ובמספרים, עשויה להיות שווה לכם הרבה מאוד כסף. בחירה שגויה של צבע עבור כרטיס ביקור תידחה לקוחות בלי שתבינו מדוע. בחירה נכונה לעומת זאת תגרום ללקוח המתלבט לבחור בכם פעם אחר פעם. זהו מדע לכל דבר ועניין. כזה שנבדק והוכח פעמים רבות. אז בלי לעגל פינות ולקצר דרכים. מכירים בחשיבות בחירת הצבעים!

אחרי נאום ההטפה, תרשו לנו לספר לכם כיצד משפיעים הצבעים המרכזים על האדם ההדיוט בתת המודע. קראו והפנימו:
  • שחור: אם רוח צעירה לא מטרידה אתכם, אך רשמיות, מקצועיות, רצינות וכל מה שביניהם דווקא כן, שחור יתאים עבורכם. קלאסי, מעביר את המסר באופן חד, אך ללא פן אישי וייחודי.
  • לבן: מתקשר לאנשים עם טוהר, בתוליות, פשטות. נהדר להצגה אמיתית, כנה וללא משוא פנים.
  • אדום: לב אוהב או דם כואב? נחשב לכזה היוצר קונוטציה של אהבה, עוצמה, תשוקה ו...רעב. אז אולי קצת פחות מתאים לעורך דין מעונב, אבל עבור יזם צעיר בעל חוצפה חיובית? זוהי בחירה קלאסית!
  • כחול: צבע דומיננטי המשתלב בהרמוניה עם צבעים אחרים. משדר אמינות, רוגע, ביטחון. בדיוק מה שאתם רוצים שיהיה לרופא שלכם, או אולי למתווך הדירות השכונתי, לעורך הדין העסקי ועוד.
  • צהוב: צעיר, נועז, חצוף. רץ נהדר על כרטיסי ביקור של קופירייטרים, יזמים, אנשי היי טק פרועי שיער ועוד. יוצר קונוטציה של מרץ ואופטימיות, חמימות ושמחת חיים.
  • ירוק: לא סתם נוצרו כל הקישורים בין הצבע הירוק לניקיון ואקולוגיה. נחשב לצבע דומיננטי המעלה קונוטציות של טבע, חופש, בריאות ורוגע. כך שאם אתם עוסקים באחד מאלו, קחו את הירוק בחשבון.
  • סגול: לא נפוץ מדי בתחום כרטיסי הביקור בישראל בגלל השמרנות הידועה, וחבל. צבע בוהק ומשתלב, המעלה הקשרי נוסטלגיה ומיסטיקה, טבע ותחכום. מתאים לכל מי שמחפש את שביל הזהב שבין הרשמי ליצירתי.


בעיצוב כרטיס ביקור מוצלח וצבעוני, מומלץ להתייעץ עם בית דפוס מקצועי שידע לבחור עבורכם את שילוב הצבעים המתאים, ואת צורת ההדפסה שתדגיש אותם על הצד הטוב ביותר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה