יום חמישי, 22 באוקטובר 2015

ניירות לכרטיסי ביקור – רשימת הגדולים באמת


כששותלים זרעי עץ או פרח באדמה, טיב האדמה מהווה נקודה מכרעת באיכות העתידה לבוא. בתחום כרטיסי הביקור, המצב לא שונה בהרבה. הנייר שתבחרו לכרטיס הביקור שלכם, הוא זה שיכריע כיצד "תנטעו" את הרושם הראשוני החשוב כל כך בעולם העסקי. באופן לא מפתיע, ישנו מספר לא מבוטל של סוגי ניירות עבור כרטיסי ביקור. באופן צפוי עוד יותר, האיכויות, הנראות, הבלאי ושלל פרמטרים נוספים שונים בהרבה בין סוג אחד למשנהו. בגדול, נמליץ לחסוך את כספכם רק כאשר מדובר באלמנטים אחרים. כשמדובר בנייר לכרטיס ביקור, מוטב לבחור בסוג הטוב והמתאים  לכם ביותר, גם במחיר גבוה במעט מהניירות האחרים.

סוגי נייר מובחרים לכרטיסי ביקור


אז אילו ניירות לכרטיסי ביקור נחשבים לאהובים, הנפוצים והאיכותיים ביותר בישראל? ובכן, בחרנו ארבעה כאלו מתוך רשימה ארוכה, אם כי כמובן שישנם עוד רבים. בחרנו בהם בגלל הוורסטאיליות שלהם, ההקפדה על הגימורים והפרטים הקטנים בייצורם, והעובדה הפשוטה שהם מהנמכרים ביותר בישראל.

נייר בד לבן היה, עודנו וימשיך להיות אחד ממובילי הניירות לכרטיסי ביקור. גדולתו בפשטותו, או אם תרצו – בקלאסיות שלו. צבע לבן על גווניו השונים, מרקם עדין ונעים למראה, משתלב נהדר עם גרפיקות פשוטות המורכבות מ-2-3 צבעים, ובשורה התחתונה – מעניק מראה יוקרתי, סולידי, שמרני ונעים. כרטיסי ביקור העשויים מנייר זה מתאימים בעיקר לרופאים, רואי חשבון, סוכני נדל"ן ואחרים המעוניינים לבלוט אל מול מתחריהם, אך בלחישה ולא בצעקה...

נייר נטול עץ מולבן מקבל את מקומו ברשימת הגדולים שלנו גם בזכות איכויותיו, אך גם הודות להיותו אקולוגי במיוחד, שכן הוא כולל את תו התקן הבינלאומי בנושא השמירה על איכות הסביבה – FSC. מדובר בנייר לבן בוהק, המשתלב עם גרפיקות בולטות בעלות צבעים חזקים. לא לביישנים, לא לשמרנים. הרפתקני, צעיר וחצוף. מושלם ליזמים, מעצבים, אנשי היי טק וכדומה. רופאי שיניים, למשל, פחות יאהבו אותו.

ונסיים את הרשימה בשני סוגים מנוגדים אך מרשימים במיוחד. נייר הכרומו המצוין, המתאים לאנשי תקשורת, תעשייה ומקצועות חופשיים. הוא נחשב מעולה עוד יותר כאשר הוא מגיע בגימור מט, בעל עובי מרשים המונע בלאי מהיר ומחירו מתחת לממוצע. ולצידו, בגאווה גדולה, נמצא נייר האקוורלו קרם, המתאים עבור כרטיסי ביקור בתחומי העיצוב, הקוסמטיקה והיופי, ואשר משדר חום, ביתיות ואהבה. הוא מושלם עם גרפיקות צבעוניות של תמונות ורקע, בעל מרקם פסים ייחודי וגוון קרם נדיר.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה