יום חמישי, 21 במאי 2015

כרטיסי ביקור יוקרתיים – דגשי עיצוב מרכזיים

כרטיס ביקור יוקרתי – כך תעשו זאת נכון
עולם העסקים הישראלי למד בשנים האחרונות מזה שמעבר לים והפך את כרטיסי הביקור למצרך מבוקש ומתבקש בשלבי ההצגה וההיכרות העסקיים השונים. כיום, כשהלקוח הפוטנציאלי שלכם זוכה לקבל עשרות כרטיסי ביקור מדי שבוע, כדאי מאוד לשמור על רמה גבוהה ובידול. איך תעשו זאת?  באמצעות כרטיס ביקור יוקרתי. להלן מספר דגשים בהכנת כרטיס שכזה.


נקדים ונאמר, כרטיס ביקור יוקרתי אינו דורש תחום עיסוק של האלפיון העליון. גם ספא או כרטיס ביקור של בעל מועדון לילה או אפילו שרברב עצמאי, יכולים להיכנס בראש מורם לתחום כרטיסי הביקור היוקרתיים. יחס גורר יחס, והצגה עצמית מכובדת תוביל ליחס כזה כלפיכם. אז כיצד יוצרים כרטיס ביקור יוקרתי שבאמת יתפוס את העין? הנה כמה עצות מועילות בדרך אל האושר:

נייר –זהו הבסיס של ההצגה העצמית שלכם. בישראל מופצים מספר דגמי נייר עבור כרטיסי ביקור. הימנעו מבחירת נייר זול ופשוט מדי, שכן חדי האבחנה ירגישו זאת בקלות. נייר כרומו איכותי משדר יוקרתיות והדר, כמו גם נייר הטקסטורה הנפלא. בדקו היטב את שוק הניירות, ובחרו בטוב טעם.
גרפיקה וצבעים – החלק המרכזי בעיצוב של כל כרטיס ביקור. לבחירה זו השפעה דרמטית, רובה ככולה בתת מודע של האדם, על ההחלטה האם לבחור להשתמש בשירותיכם או באלו של המתחרים שלכם. השתמשו בצבעי שחור להדגשת המקצועיות והרצינות שלכם, כחול לרצינות והאמינות, ירוק להדגשת הרוגע ולבן להקשרים של טוהר.
למינציה – בבחירה בין מבריק למט, גורסים מרבית בעלי המקצוע כי מראה המט יוקרתי ומחושב יותר. עם זאת, אין קונצנזוס מוחלט בנידון. הדגישו את הכרטיס באמצעות עיבוי מלא שלו באמצעות הלמינציה, אבל לא בצורה בולטת מדי, העלולה ליצור מראה לא טבעי.
עיצוב כללי – זכרו כי כל פרט חשוב. החל מגודל ובחירת הגופן, מיקום המלל, המידע אותו אתם מוסרים באמצעות הכרטיס, גודל הכרטיס, ברקוד קיו.אר ועוד. חשבו על כל פרט ופרט, התאימו את עצמכם לקהל הלקוחות הפוטנציאלי, ואל תחששו להתייעץ עם מביני עניין בתחום.
הפרטים הקטנים – אל תפלו ב"קטנות". הדגישו את הלוגו באופן ברור ומקצועי; אל תציפו את הכרטיס באובר-אינפורמציה; אל תשכחו קישורים רלוונטיים לאתר, מייל, רשתות חברתיות וכו'; אל תבחרו באופציית הכרטיס החד צדדי; וכדומה.

וזכרו – כרטיס ביקור יוקרתי מעניק רושם ראשוני מצוין עליכם. בממדים של זמן וכסף, הוא עשוי להיות שווה לכם הרבה מאוד... בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה