יום חמישי, 24 בספטמבר 2015

הדפסת כרטיסי ביקור - מהן אפשרויות ההדפסה?


כרטיסי ביקור עוזרים רבות במיתוג העסק, שיווקו ובסופו של דבר חודרים עמוק יותר לתודעה של אלו המקבלים אותם. כל זאת אמת ויציב, אך רק כאשר מדובר בכרטיסי ביקור איכותיים שמייצגים כהלכה את בעל העסק ושירותיו. כיצד משיגים את הרושם הרצוי? להלן כל אפשרויות ההדפסה שיספקו לכם כרטיס איכותי במיוחד. קראו ויישמו.

הדפסה על סוגי נייר שונים


כרטיסי הביקור השונים, נבדלים אלו מאלו בהתאם לסוג הנייר ממנו הם עשויים. סוגי הניירות המשמשים לשם הדפסת כרטיסי ביקור נחלקים לשניים :
אקולוגיים – ניירות אלו הגיעו מיערות המיועדים להפקת נייר, אינם מכילים מתכות כבדות, כלורין ולעיתים אף עשויים מניירות ממוחזרים. בקטגוריה זו ניתן למצוא את נייר האקוורלו בעל גוון הקרם (מתאים במיוחד למקצועות האסתטיקה והיופי) ואת נייר העץ המולבן שמגיע בצבע בוהק ומתאים להדפסות בצבע ברמה גבוהה במיוחד.
ניירות שאינם אקולוגיים – תהליך ייצור הניירות אינו מתחייב לסטנדרטים של שמירה על איכות הסביבה אך עדיין, בתי דפוס מקצועיים יבחרו בניירות ממוחזרים על מנת לעמוד באופן כלשהו בקו האקולוגי הירוק. בקטגוריה זה ניתן לבצע הדפסה של כרטיסי ביקור על גבי ניירות כרומו עבים (400 גרם) ואיכותיים במיוחד, כמו גם על גבי ניירות בד לבן בעלי מרקם מפוספס במקצת, כזה שמתאים עבור בעלי מקצועות חופשיים מכובדים ורציניים כגון עורכי דין, רואי חשבון ורופאים.

כאמור, סוג הנייר קובע את הצבע והמרקם שלו ובהתאם לכך את הייעוד.


בסופו של דבר, התאמה אישית מלאה ללקוח והדפסה איכותית הם מה שאנחנו צריכים בבחירת החברה שתספק לנו את הכרטיסים. לשם כך חשוב לבחור בבית דפוס מוביל שמאפשר להדפיס כל חומר ויזואלי (מילים, מספרים, לוגו, ברקוד QR, תמונות ועוד) על גבי כרטיסי הביקור תוך התאמה מלאה למקצוע או השירות המוצעים. חברה איכותית להדפסת כרטיסי ביקור תציע גם אפשרויות גימור שונות ומגוונות כגון שימוש בלמינציה מבריקה או בצבע מט, חיתוך פינות הכרטיסים בצורה עגולה, שימוש בפנקסי כרטיסי ביקור נשלפים אחד-אחד ועוד. בררו זאת מול נותן השירות שלכם.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה